Известие

Collapse
No announcement yet.

Кои са най-добрите свещи за 156 1.8 тс 140 коня 2001 г.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
    Колеги днес смених маслото,сложих 10/60 едге на Кастрол.Наляхме 5 литра и събра до половината......
    Това сериозно ли? Не е ли малко множко това количество?

    За пробката си направих при стругар - под конус. Вече три смени на масла няма проблеми.
    Last edited by Friday; d.m.y г., 14:43.
    Sport Wagon 2.0TS|LPG

    Comment


    • Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
      Това сериозно ли? Не е ли малко множко това количество?

      За пробката си направих при стругар - под конус. Вече три смени на масла няма проблеми.

      На другата сутрин като го прoверих беше точно на максимума.Иначе наблюденията ми върху маслото е че двигатела заработи значително по спокойно.Мисля на следващата смяна да пробвам на Shell 10/60,по лични наблюдения в момента Shell гони най-високо качество, и е със 6-7 евраки по ефтино от Castrol.
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • Според мен най-добрите Туин Скрапови свещи се произвеждат в свещоливницата на Светия синод. Преди малко бях там, но за огромно съжаление беше свършил пчелният восък и поради тази причина временно производството е спряно. Чакам напролет пчеличките да се разлетят и да си сменя свещите. А някой знае ли колко кандели е една свещ?
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • Аз, аз 1 свещ излъчва светлина с интензитет точно 1 кандела и е с цветна температура 1500К
          Sport Wagon 2.0TS|LPG

          Comment


          • Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
            На другата сутрин като го прoверих беше точно на максимума.Иначе наблюденията ми върху маслото е че двигатела заработи значително по спокойно.Мисля на следващата смяна да пробвам на Shell 10/60,по лични наблюдения в момента Shell гони най-високо качество, и е със 6-7 евраки по ефтино от Castrol.
            От това, че като си сипал 5 литра и нивото е стигнало до средата на щеката, си мисля, че е добре да я сравниш с друга от същия мотор. При наляти 5 л. би трябвало нивото да стигне до около максимума.

            Това, че на сутринта си установил, че нивото се е вдигнало може да се дължи на недобре работещ възвратен клапан на филтъра, което не е добре, защото след продължителен престой магистралата над клапана се изпразва и при студен старт почти няма мазане докато помпата качи масло.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              От това, че като си сипал 5 литра и нивото е стигнало до средата на щеката, си мисля, че е добре да я сравниш с друга от същия мотор. При наляти 5 л. би трябвало нивото да стигне до около максимума.

              Това, че на сутринта си установил, че нивото се е вдигнало може да се дължи на недобре работещ възвратен клапан на филтъра, което не е добре, защото след продължителен престой магистралата над клапана се изпразва и при студен старт почти няма мазане докато помпата качи масло.

              Аз знам че ,когато се налее масло се изчаква около 7-8 минути да слезе всичкото в картера и тогава ще ти отчете реално на щеката,а ние директно затворихме капака.А при суден старт,ако няма добро смазване,би трябвало да ми направи впечатление,като Чукане,тракане и т.н. Нямам до сега такива наблюдения след смяната на маслото.
              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

              Comment


              • Времето което трябва да се изчака след гасене на мотора преди да се измери нивото на маслото е свързано с отичане на каналите по които нормално маслото се връща в картера. Аз лично смятам, че 1 минута е достатъчна.
                Иначе цялата магистрала, която е под налягане докато работи мотора, трябва да остане по възможност пълна докато той не работи. За това се грижи въпросният възвратен клапан във филтъра.

                Празна магистрала при палене освен по ненормалните звуци, се установява по закъснялото загасване на индикацията за ниско маслено налягане.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Времето което трябва да се изчака след гасене на мотора преди да се измери нивото на маслото е свързано с отичане на каналите по които нормално маслото се връща в картера. Аз лично смятам, че 1 минута е достатъчна.
                  Иначе цялата магистрала, която е под налягане докато работи мотора, трябва да остане по възможност пълна докато той не работи. За това се грижи въпросният възвратен клапан във филтъра.

                  Празна магистрала при палене освен по ненормалните звуци, се установява по закъснялото загасване на индикацията за ниско маслено налягане.

                  За индикацията съм съгласен,но колко може да вярваме на датчиците........особенно на Алфа,поне по мое наблюдение,при мен като по застудее почват да светкат и на ръчната и на абс-аи за двигатела
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                    За индикацията съм съгласен,но колко може да вярваме на датчиците........особенно на Алфа,поне по мое наблюдение,при мен като по застудее почват да светкат и на ръчната и на абс-аи за двигатела
                    За разлика от други типични за марката електрически проблеми, индикацията за ниско маслено налягане работи относително устойчиво. А и в случай че гасне със закъснение в никакъв случай не трябва това да се отдава на калпав датчик или друг ел. проблем, преди да се изясни ситуацията.



                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                      За индикацията съм съгласен,но колко може да вярваме на датчиците........особенно на Алфа,поне по мое наблюдение,при мен като по застудее почват да светкат и на ръчната и на абс-аи за двигатела
                      Светват заради недозареден акумулатор.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                      ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                      Comment


                      • Акумулатора е добре,ама знам че ми трябват 8 нови свещи,явно следващата интервенция ще са задължително свещи.Ама и там 160 евраки с труда,така че ша чакат,аз и без това си карам повече колелото отколкото колата.
                        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                        Comment


                        • Да не отварям нова тема само да попитам може ли да е от свещите колата като е студена като я запаля не иска да се изфорсирва след 1800оборота се изфорсирва както трябва.Като загрее пак остава проблема ама по-малко се усеща.Чистих дебитомера не е от него дали може да е от свещи или кабели/

                          Comment


                          • Ходил ли си диагностик (не само компютърен)? 100% сигурен ли си, че не е дебитомера? Защото ако си сигурен, че не е той нямаш много варианти!
                            Sport Wagon 2.0TS|LPG

                            Comment


                            • Колеги намерих доставчик на оригинални италянски части,и ми предложиха въпросните свещи на много добра цена.Някой виждал ли ги е в тази опаковка?Свещите са Ngk платинени и им дават 100 000км пробег.Те май и заводските са с толкова пробег,ако не са лъжа.
                              Attached Files
                              SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                              Comment


                              • А изплюй цената и доставчика, де!
                                Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                                Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                                Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                                Comment

                                Working...
                                X